BACK TO THE HELL

vad gör vi? nu kör vi........... skola?! :(
visst har saknat att gå dit o liksom ha mina vardags vanor så att man iaf håller koll på vilken dag det är och träffa människor jag inte riktigt är med på fritiden, men inte bajs prov, en massa läxor osv?...
hur sjukt som helst när man kommer till skolan och dom på första lektionen säger "ja då kör vi matteprov den 25" -.- ÅÅÅH!
men iaf, sorry att jag inte bloggade något idag heller... ska skärpa mig! i promise.
gjorde ingenting efter skolan än att varit hos Cajsa med Furat och bakat kladdkaka! haha tjocka som vanligt så va vi även där på matrasten och åt chokladbollar! muums fillibabba :D
menmen nu ska jag jobba lite svenska, lovar att vi hörs imorgon!
(hade även en riktig FULDAG idag som
ni ser på bilden)

LOVE ZINAALLAIDDIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0